כאשר בעל עסק מחליט שהגיעה העת להשתדרג ולעבור למשרד גדול יותר, הוא צריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים והעיקרי בניהם הוא עניין הובלת המשרד.
כאשר מעבירים דירה, קל לנו לבחור חברת הובלה, בד"כ זה דרך עצה של חברים שנעזרו באותה חברת הובלה, או אפילו משאית הובלות שראינו ברחוב שלנו שלפני שבוע שביצעה הובלת דירה ורשמנו מהר את מס' הטלפון שלה, ומעבר לזה, תמיד נוכל לקחת יום חופש או יותר מהעבודה, ואת האריזה והפריקה לבצע בכוחות עצמנו ללא עזרה של המובילים.
אך כשמדובר בהובלות משרדים, יש צורך בבחירה של חברת הובלות שעיקר פועלה הוא הובלת ציוד וריהוט משרדי וזו חברה מנוסה ומודעת לכל הצרכים של המשרד ולחשיבות המרבית של צמצום משך זמן ההובלה למינימום.
לסיכום, על מנת להבטיח מעבר משרד טוב ואיכותי ככל האפשר כדאי להיערך לכך מבעוד מועד. הקפידו לסמן כל ציוד עבור המובילים בכדי שידעו איזה ציוד לארוז יחד, ואיזה ציוד יעבור בנפרד, למשל תיקיות מסוימות אשר קשורות אחת לשנייה ולא ילכו לאיבוד.
נכתב על ידי עילאי פרץ - מנהל בחברת הובלות דוד. לפרופיל Google+