כשאתם מסתכלים על המשרד שלכם, וחושבים איך אפשר לארגן, לשנות ולהזיז את כל זה למקום חדש, זה יכול להיראות כמשימה בלתי אפשרית. אז רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לארוז ולהוביל את המשרד שלכם בזהירות, ביעילות ובהצלחה אל מקום חדש:
תכננו היטב מתי בית העסק יהיה מוכן למעבר. קבעו עם חברת הובלה מבעוד מועד ודאגו ליידע את כל העובדים. המעבר צריך להיות מהיר ונגיש, כמעט בלתי מורגש. לכן, עדיף להעביר את הציוד בשעות שלא חופפות את שעות העבודה ויאפשרו המשך עבודה כבר ביום שלמחרת ההובלה במקום החדש שלכם. הזמן הטוב ביותר לבצע הובלה וסידור מחדש הוא בסוף שבוע, כאשר אפשר לפרוק ולארגן את הציוד עד אחרון הפריטים, כך שיחכה מוכן ומזומן ליום העבודה הבא.
בהעברה של משרד יש חפצים כבדים,שבירים ו/או עדינים יותר שיש לשמור עליהם מכל משמר. האריזה צריכה לסייע לשמירת שלמות הציוד ולכן עליכם להתאים את סוג האריזה לסוג הציוד שאתם אורזים: ניילון עם בועות אוויר למניעת חיכוך, ניירות עיתון, או קופסאות בגדלים שונים.
עליכם לכתוב באופן הכי מפורט ומדויק מה כוללים הארגזים שלכם, כדי לשמור על סדר ולצמצם את זמן הארגון מחדש. כדאי לכתוב גם על הארגז עצמו וגם במסמך נוסף שיהווה גיבוי. אם העסק שלכם גדול, ארגנו את הארגזים לפי כל משרד כדי למנוע בלבול. אם אין לכם מספיק ארגזים, חברת ההובלה תוכל לספק לכם.
כאשר אתם והעובדים שלכם אורזים בעצמכם את הציוד המשרדי ומובילים אותו בחברה שאינה בעלת ניסיון בתחום העברת משרדים- אתם מסתכנים במצב של נזק לציוד וכן בזבוז זמן יקר וחשוב. חברה שיש לה ותק וידע מצטבר בהעברה של בתי עסק, יכולה לחסוך זמן עם תהליך אריזה מקצועי ומזורז, הובלה ופריקה, הרכבה ופירוק של רהיטים ואחריות לציוד היקר שלכם.
רגע לפני שאתם סוגרים עם חברת הובלה מסוימת, כדאי שתבדקו את התנאים שהיא מציעה לגבי האחריות למצב הציוד, שיישאר שלם ותקין וכן איזה ביטוח היא מקיימת, בכל שלבי התהליך.
אפשר להעביר משרד במשאית פשוטה בלי כריות אוויר שמונעות טלטלות, ובלי מספיק מקום לציוד המשרדי הגדול. זה יהיה זול יותר, אך מפח הנפש שעלול להיגרם לכם כתוצאה מכך והטרטורים של העמסות חוזרות ונשנות לא שוות את כאב הראש הזה. שווה להשקיע במשאיות משוכללות שמיועדות במיוחד להעברת ציוד גדול ושביר.
יש אינספור חברות הובלה, ובחירת החברה הנכונה לבית העסק שלך אינה נושא שיש להקל בו ראש. עליך לשמור על הציוד שלך וכן להמשיך את שגרת העבודה במהירות האפשרית. עליך לבחור בחברה שיש לה את המכשור המתאים להובלה, שמוביליה, שמנוסים בהעברת משרדים יודעים כיצד לשמור על הסדר הנכון לתיקים, מקפידים לשמור על הציוד בזמן ההובלה ומתייחסים בעדינות ואכפתיות לחפצים יקרי הערך.